Alla inlägg under mars 2008

Av Hasse - 21 mars 2008 19:14

Här har jag jobbat så gott jag kan.. aldrig legat på slösidan och alltid försökt vara hjälpsam.

Jag har tagit mig an dom uppgifter som behöver göras till skillnad mot vissa andra.

Jag har försökt ta mitt ansvar som kontaktperson trots att vissa motarbetat mig.


Vad är det jag har gjort er? den dagen jag fick förfrågan att vara kontakt person så bestämmde ni er för att bete er som svin mot mig, motarbeta mig och över huvud taget visa att jag inte behövdes.

Sån jävla kompisanda det var där...


Och nu... jag väntar på besked om jag kommer få nytt uppdrag eller om jag kommer bli uppsagd.. och det känns ju inte så lovande..


Vad har folk emot mig? vem är det som snackar skit om mig och vad är det dom säger exakt och varför gör dom det?.. vad fan har jag gjort?


Jag är inte en sån som fjäskar in sig.. jag försökte hjälpa andra att hitta jobb också och inte bara tränga mig före och smila in mig hos veteranerna.. men där gjorde jag väll fel..


Hoppas ni är nöjda för nu ska jag försörja min familj utan ett jobb!


Man försöker vara schysst, duktig och nyttig men allt man får är en kniv i ryggen 

Jävla svin

Av Hasse - 19 mars 2008 16:52

Idag bar jag dig till din sista vila.

Kan inte tro det.. som att flytta en stor låda.. så kommer man på att du ligger i den.


Kunde knappt gråta.. mådde bara dåligt samt att jag tycker så jävla synd om din morsa..


Känns tomt Simon..

Hur kunde allt gå så jävla fel!


Jag vill tacka Berit med familj för att jag fick äran att bära kistan.. önskar bara att jag kunde göra mer 

Av Hasse - 13 mars 2008 21:01

Vad är det egentligen som är roligt med clowner?

Dom är obehagliga, o hyfsade och allmänt irriterande..

Åkte en gång i fyllecell när jag spöade en clown.. de var kul. nu är jag portad på cirkus maximum :P


Avskaffa clowner dom är ren ondska!


Så det så!

Av Hasse - 2 mars 2008 23:10

Aldrig förr har jag ångrat och förbannat  så mycket att jag tappat kontakten med en människa..
Aldrig förr har jag ångrat och förbannat att jag slutade försöka
Aldrig förr har jag varit så chockad än när jag fick veta.

Aldrig någonsin kommer jag glömma dig



Sista gången jag träffade dig satt vi o snackade om allt möjligt så som man alltid brukade göra.

Sen sa vi att vi skulle synas igen men på grund av arbete och kort med tid så har jag inte hunnit tänka på att höra av mig

fy fan vad man ångrar det.

Du var en person som alltid kunde locka till skratt.

Du var en person som man kunde snacka med på alla sätt och vis.

Du var en av dom bästa vännerna jag har haft och jag kommer aldrig att glömma dig

Fan så många gånger jag har försökt att snacka med dig och hoppats på att kunna få dessa idiotiska tankar ur ditt huvud.. att jag sen gav upp är något som kommer hemsöka mig för evigt.

Idag fick jag nyheten att du är borta och smärtan är outhärdlig...


Alla minnen av dig är det jag har.. och dom är värda guld


Farväl Simon Skarpsvärd vän och kamrat

7/3 1987 - 2/3 2008 

Presentation

Omröstning

Fruktar du döden?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards