Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Hej

Av Hasse - 8 april 2012 21:47

Jag har inte direkt något vettigt att säga men jag tjattrar på ändå.

Min hjärna snurrar, analyserar och ger mig huvudvärk som vanligt.

Jag är less på mig själv men det är inget nytt.

Jag både vill och vill inte veta för tänk om det inte är som jag hoppas..

Bläääääääbläääääääbläääääää gaaaaaaaaa!!!!!

Hur vet man när vansinnet är nära?

Nä nu går jag och bastar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 10 april 2017 04:08

I skuggan av senare händelser så fick jag ett infall att kicka igång bloggen igen, detta innebär nog inte att jag kommer blogga regelbundet utan det kommer nog ske sporadiskt, även om det är ett väldigt bra tag sen jag bloggade senast.  Ingen av...

Av Hasse - 7 oktober 2013 12:27

Eller nja, jag tycker ju inte om att gnälla.   Jag är ganska bekväm med att vara singel, har varit det nu ett tag och är van vid det. Men jag kan ju inte hjälpa att sakna den där ganska stora delen av ens liv, speciellt på kvällarna när det är...

Av Hasse - 28 april 2013 17:46

Strejken avblåst och det är jag riktigt glad för, liksom många andra kan jag tänka mig. Jag hoppas bara att kommunalarbetarna fick ut så mycket som möjligt av det då de verkligen förtjänar det.  Nu tycker man kanske att detta kan förpassas till his...

Av Hasse - 4 mars 2013 23:24

Såg ett avsnitt av MASH ikväll, som alla andra kvällar, som verkligen fick mig att gråta.  Jag älskar MASH, speciellt när jag mår dåligt.  Det som talar till mig är att i ett krig, långt hemifrån med död runtomkring sig så kan folk fortfarande hå...

Av Hasse - 1 augusti 2012 19:41

"Du är den vi hoppas på, du är den som kan ta tag i saker" Vad jag är less på att höra det.. Ja vad annars skulle jag göra? Alla beter sig som jävla snorungar och härjar till höger och vänster och vem är det som får städa upp och ta hand om all...

Presentation

Omröstning

Fruktar du döden?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards