Alla inlägg under juni 2008

Av Hasse - 11 juni 2008 11:05

Då lever man i exil ute i skogen nu :P

Skämt åsido hyr ett jättefint hus i en by som heter Masugnsbyn tanken var att Marina skulle jobba i affären här men vissa idioter hade problem med det så det sket sig men nu så har hon fått annat jobb på ålderdomshem i Vittangi 2 mil härifrån.

Jag har fått hit min lilla bil så det blir att fixa körkortet i slutet av denna månad (kan ni ge er fan på) och sen till vintern när båda ungarna kan gå dagis så ska jag skaffa mig ett jobb själv också har som fått lite kontakter.. lustiga är att det är lättare att få jobb här än i Lule :P 

Är pappaledig nu men de betyder absolut inte att jag har lite o göra mycket jobb i huset men de e skönt att kunna påta på.. är så less att sitta och ruttna i en lägenhet i Lule.

Hoppas på att få köpa huset och det lutar väl åt att de blir så

Lägenheten i lule är uppsagd och ska tömmas innan månadens slut så hejdå Lule. för tillfället.. här slipper man iaf alla jävla merca raggare och deras jävla skitmusik i baslådor..


nu drar jag men uppdatering följer.


over and out 


Presentation

Omröstning

Fruktar du döden?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards