Alla inlägg under februari 2012

Av Hasse - 17 februari 2012 20:59

Tyckte det lär lite filosofiskt men jag kanske var way off?

Äh skitsamma det är för sent nu, inte så många som läser min blogg ändå så skitsamma.

Nåja, var till läkaren igår och det var spännande, nytt smärtstillande och rygg-röntgen inbokad och sen efter en titt på mitt blodtryck, han sa aldrig vad det låt på men han fick stora ögon... hmmm...

nåja det blir att göra en 24-timmars mätning så jag ska gå runt med en dosa som piper en gång i halvtimmen typ och den ska jag då ha i ett dygn, jag kommer mest troligtvis bli galen på den men okej.

Och så blev det att boka in en jävla massa prover som de inte hunnit ta ännu, hjälper ju inte när jag berättar om farsan heller för då tar det en jäkla fart, det är väl förvisso bra att det händer grejer så jag ska inte klaga.


De nya medicinerna är jag inte så entusiastisk över dock men tar dem endast vid absolut behov..


Steg upp i morse vid 9 och har sedan dess suttit nästan konstant med näsan i en bok, det blir jag själv imponerad av, har pausat ibland för att utfodra ungarna och nån gång för att hjälpa dem på toa. Döm av min förvåning när Saga ropade helt plötsligt att hon bajsat klart och då ser jag att hon gått på pottan på eget initiativ, snacka om att hon utvecklas fort!


Nåväl jag har inte så mycket vettigt att säga idag, ska värma en bastu för min värkande rygg och sen blir det att läsa mer!

Av Hasse - 7 februari 2012 11:42

Ibland vill jag bara skrika åt världen! Känner mig lite bitter idag, mest pga att jag sitter hemma utan nå att göra, vill jobba!

Var visserligen på en lovande arbetsintervju igår som var mycket intressant, varade i 4,5 timme så det är väl ganska lovande?

Kallt som fan så värmeräkningen kommer inte att vara rolig, skulle den där jäkla luftvärmepumpen dyka upp så skulle det hjälpa men det lär väl dyka upp till våren..

Två stycken element har dessutom lagt av så needless to say, det är ganska kallt i huset.

Min rygg driver mig till vansinne, är väl all snöskottning, fan.

Och försäkringskassan, ni kan dra åt helvete! ska det ta så jävla lång til för vab ersättningen att komma?!

Less less less less


Presentation

Omröstning

Fruktar du döden?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards