Alla inlägg under maj 2012

Av Hasse - 20 maj 2012 14:31

Ännu en ung människa död av droger.

Ännu ett liv som slocknar innan det ens börjat på riktigt.

Jag kände inte denna person men det gör inte att jag tycker det är mindre hemskt och jag har än så länge begravt tre vänner på grund av droger och varje gång tänker jag samma sak.


NÄR FAN SKA NI ÖPPNA ÖGONEN?


All respekt till den bortgångne och de anhöriga men jag kan inte vara tyst när jag är så förbannad som jag är.


ÄR NI JÄVLA DUMMA I HUVUDET ELLER HAR NI KNARKAT BORT FÖR MÅNGA HJÄRNCELLER FÖR ATT TÄNKA LOGISKT?


Era polare faller som flugor och vad gör ni? Ni fortsätter att trycka i er skiten!

Alla lever i illusionen att ni kommer att överleva, att ni kan ta med måtta och att det ni håller på med är säkert men ni ljuger för er själva!


En dag är det eran tur om ni inte slutar.

Och vad uppnår ni? en stunds flykt från verkligheten och ni offrar eran hjärna och eran hälsa.


Jävla pundare, börja tänka!

Presentation

Omröstning

Fruktar du döden?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards