Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Deppardags

Av Hasse - 7 oktober 2013 12:27

Eller nja, jag tycker ju inte om att gnälla.


Jag är ganska bekväm med att vara singel, har varit det nu ett tag och är van vid det.

Men jag kan ju inte hjälpa att sakna den där ganska stora delen av ens liv, speciellt på kvällarna när det är dags att varva ner, sen är det också jävligt skönt att ha någon som klappar en på axeln när det blir lite tungt, vilket för en ensamstående trebarnsfar är ganska ofta.


Då var det en grej som jag känner igen mig mycket i, det är en låt jag hörde i en film.


I'm feeling nothing
But all alone
Just missing someone
I don't even know
But until I find them
I'll wait patiently
Just feeling nothing
Inside of me

And where are you baby
Where can you be
Why aren't you here
Loving me
'Cause I won't to kiss you
And make you feel right
I want to lay with you
all through the night

And I want to feel passion
I want to feel pain
I want to weep at the sound of your name
Come make me laugh
Come make me cry
Just make me feel
Alive

 

När livet blir slentrian och ensamheten och tristessen en vana så känns det verkligen så här ibland.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 10 april 2017 04:08

I skuggan av senare händelser så fick jag ett infall att kicka igång bloggen igen, detta innebär nog inte att jag kommer blogga regelbundet utan det kommer nog ske sporadiskt, även om det är ett väldigt bra tag sen jag bloggade senast.  Ingen av...

Av Hasse - 28 april 2013 17:46

Strejken avblåst och det är jag riktigt glad för, liksom många andra kan jag tänka mig. Jag hoppas bara att kommunalarbetarna fick ut så mycket som möjligt av det då de verkligen förtjänar det.  Nu tycker man kanske att detta kan förpassas till his...

Av Hasse - 4 mars 2013 23:24

Såg ett avsnitt av MASH ikväll, som alla andra kvällar, som verkligen fick mig att gråta.  Jag älskar MASH, speciellt när jag mår dåligt.  Det som talar till mig är att i ett krig, långt hemifrån med död runtomkring sig så kan folk fortfarande hå...

Av Hasse - 1 augusti 2012 19:41

"Du är den vi hoppas på, du är den som kan ta tag i saker" Vad jag är less på att höra det.. Ja vad annars skulle jag göra? Alla beter sig som jävla snorungar och härjar till höger och vänster och vem är det som får städa upp och ta hand om all...

Av Hasse - 10 juli 2012 16:03

Så var det över med sommaren och tjong var det höst igen med samma gamla trötta attributdet är inget nytt att det blir höst men inte heller någon tröstatt veta att man har mått så här förutJag drar halsduken allt hårdare runt om min hesa halstills ja...

Presentation

Omröstning

Fruktar du döden?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards