Alla inlägg den 11 april 2012

Av Hasse - 11 april 2012 19:46

Varning följande blogginlägg är gnälligt, känsliga läsare varnas.

Buhuuuu äh inte ska jag vara så gnällig.

Har bara haft en otroligt dryg dag.

Den där jävla saken väckte mig varje gång den gjorde mätning natten till idag, alltså en gång i timmen. Så denna dagen har jag varit trött och på ett jävla humör. Ungarna bestämde sig också för att jävlas lite extra så jippie..

Visade sig iaf att jag har högt blodtryck, säg nå jag inte redan visste, ganska så för högt också, toppnotering på 165/110 och nästan alla mätningar var för höga. Räkna då på att jag faktiskt bara är 26 år (och 9 månader) så kan man bara räkna med att det kommer bli högre, känns onekligen som att jag känner igen fotspåren jag vandrar i.. nåja, får jag medicin så slipper jag iaf problemen jag haft men då kommer det väl en massa roliga biverkningar, man kan ju inte få allt eller hur?

Nu har jag en kladdkaka i ugnen och jag ska tröstäta och se på skräckfilm!

Sen tror jag att jag tar en bastu innan jag drar mig i säng, behöver åtminstone inte stiga upp tidigt i morgon.

Ska åtminstone göra barnen glada med en sväng till fårhagen och hälsa på lammet som kom idag.


PussKramDraHelvete hej.

Presentation

Omröstning

Fruktar du döden?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards