Alla inlägg den 10 april 2012

Av Hasse - 10 april 2012 09:23

Vilket väder va? Alltid kul när det börjar snöa precis när vintern väl börjat försvinna, jag som inte kan vänta på att gräsmattan ska tina fram så jag kan börja planera, jag har stora planer för min gård!

Nåja, sommar blir det förr eller senare.

Idag var det dags för 24 timmars blodtrycksmätningstjosan och jag har precis kommit från vårdcentralen men en skum grej på armen med en slang som går till en annan skum grej jag har i ett bälte. Den skumma grejen i bältet piper en gång i halvtimmen och då pumpas den skumma grejen på armen upp, det händer just nu faktiskt. Då domnar min arm bort och ser ut som en ådrig ballong, ont gör det också. Jättekul när det hände två gånger då jag körde hem från vc, simulera livet som enarmad. Jo, den pumpas ju inte bara upp en gång i halvtimmen, ibland får den för sig att första mätningen inte dög så då gör det det igen på några minuter, oj vad lajbans det ska bli att sova med skiten.

Nåja, nu ska jag göra i ordning för bakning som jag lovat Lucas. Det blir ett experiment socker/banankaka. Kan bli intressant!

PussKramDraHelvete hej.


p.s

Kom att tänka på att jag klagar ganska mycket på min blogg och det är så att jag är en sån som behöver ventilera, annars exploderar jag till slut, hade gärna pratat med någon jag litar på istället för att vädra allt på internet vars alla kan se det, dock har min blogg inte så många besökare så jag känner mig inte så hemskt uthängd, men när jag gör det så känner jag mig bara jobbig, menar vem fan vill lyssna på mitt gnäll?

MEN när jag gör det på bloggen så får man fan skylla sig själv om man går in och läser det så up yours!

d.s

Presentation

Omröstning

Fruktar du döden?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards